ceturtdiena, 2014. gada 1. maijs

Studio Figura





Paiet laiks, un sieviete sāk aizdomāties par savu figūru. Kāda ātrāk, kāda vēlāk.

Nevar teikt, ka mans laiks pienācis tagad, bet ir bijis tā, ka ik pa laikam par to aizdomājos. Kādreiz pamainīju pārtiku, kādreiz režīmu, bet ne vienmēr ir sanācis tā, kā bija gaidīts, jo izdzīvošanai bija arī tā, ka bija jāstrādā diennakts laikā pa 18 stundām. Un tā piecas dienas nedēļā.

Laiki mainās, apstākļi mainās, arī pats cilvēks mainās. Un ir labi, ka mainās! Pretējā gadījumā tikai augstu platumā un resnumā.

Tagad esmu meklējumos, kā var uzlabot figūru un savu pašsajūtu. Tā arī nonācu līdz Studio Figūrai. Bija interesanti, kas tad ir Roll Shaper. Šī iemesla dēļ, aizgāju iepazīties ar trenažiera ietekmi uz organismu. Tam, ka svaru samazināt un uzlabot figūru ir iespējams bez īpašas piepūles, īpaši neticēju. Mazāk ticu arī tam, kas rakstīts, jo ne vienmēr tas atbilst patiesībai.

Roll Shaper darbojas tiešām nesāpīgi un piepūle nav jūtama. Praktiski tā līdzīga masāžai, pie tam atbilstoši ķermenim var mainīt programmas, tas ir, masāžas intensitāti. Kādreiz man jau bija tā, ka biju uz masāžu, un rezultāta nekāda. Arī šoreiz ar šādu pašu rezultātu rēķinājos.

Aizgāju, izbaudīju Roll Shaper masāžas programmu un tiešām nekā nebija. Bet tas tā bija tikai pirmajā diennaktī. Otrajā diennaktī es sapratu, ka vienkārši gribu gulēt, kas man ir neraksturīgi, jo pēdējā laikā atkal esmu iegājusi darba režīmā, kad guļu pa 5 – 6 stundām diennaktī. Jau dienas otrajā pusē otrajā diennaktī gribēju gulēt, un no rīta, kad zvanīja modinātājs, sākumā nodomāju, ka modinātājam laikam ir uzstādīts nepareizs laiks, jo es taču parasti mostos ātrāk. Modinātājs taču ir tikai priekš tā, lai es būtu droša, ka jāsāk celties.

Pa dienu konstatēju arī to, ka ķermenis kļuvis jūtīgāks.

Nu tad es sāku meklēt informāciju par limfas cirkulāciju, jo par to man stāstīja arī masāžas kursa laikā. Bija teikts, ka Roll Shaper sistēma attīra organismu no toksīniem un paātrina limfas plūsmu, bet tieši palēninātas limfas plūsmas rezultātā var būt nogurums, enerģijas trūkums, miega traucējumi. Protams, vienas reizes rezultātā nav iespējams uzlabot savu svaru uz ideālo, bet jau tas, ka sāk parādīties normāls miegs, tas jau norāda, ka sistēma darbojas. Tas nozīmē, ka Roll Shaper sistēmu ir ieteicams izmantot. Vai visiem? Varbūt, ka arī nē, jo Latvijā ir arī sievietes, kurām ir vajadzīgas intensīvākas nodarbības, tas ir, fiziskas nodarbības, lai muskuļi tiktu nostiprināti nevis jānodzen svaru. Bet, ja svars ir pietiekami liels, tad Roll Shaper sistēma būtu pietiekami laba pirmajam solim, lai sāktu uzlabot figūru.

Konsultante ir ļoti uzmanīga un laipna, bet, ja ir būtiskas telpas un to iekārtojums, tad ar to iekārtojumu var iepazīties Studio Figūraweb lapā vai facebook lapā.  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru